Kiválasztotta az önnek minden tekintetben megfelelő utazást?
Online akarja megrendelni, hogy időt takarítson meg?
Mindezekhez a következőket kell tennie:
-
Kattintson a kiválasztott program dobozán az „ajánlat megtekintése” gombra, vagy a nyitólapi doboz „részletek” gombjára. Ha az adott ajánlat időpontja nem megfelelő, akkor a „további időpontok és árak” gombra kattintva válassza ki a megfelelő ajánlatot.
-
Válassza ki az utazók létszámának megfelelő szobatípust és az igényeinek megfelelő ellátást. Amennyiben többen utaznak, az árkalkulációs tábla alatt lehetősége van további szobákat is kiválasztani. Ezen műveletek közben máris látja, hogy mennyi lesz a fizetendő összeg szobánként és összesítve is.
-
Amennyiben sikerült megtalálni a megfelelő szobá(ka)t kattintson az „ajánlat küldés, megrendelés” gombra és töltse ki a megrendelőlapot, ügyelve a csillaggal megjelölt mezők kitöltésére.
-
A mezők kitöltése után küldje el az ajánlatkérést.
-
Mi válaszlevelet küldünk Önnek, amely egy megerősítés, hogy megrendelése beérkezett hozzánk.
-
Ha már nincs hely a kiválasztott útra, akkor ezt tudatjuk Önnel a válaszlevelünkben, értelemszerűen ekkor fizetnie sem kell, ha van hely, akkor egy bizonyos ideig eltesszük az utat (opciós foglalás). A válaszlevélben megküldjük a szerződést, a nyilatkozatot, valamint leírjuk a fizetési feltételeket.
-
Ezután fizesse be az utazást és küldje nekünk vissza a szerződést és a nyilatkozatot aláírva.
-
A többi teendőt mi intézzük. Hamarosan küldjük a visszaigazolást vagy a részvételi jegyet, illetve igény esetén a baleset-, betegség- és poggyászbiztosítást. Az elektronikus repülőjegyet és a szálloda vouchert az utazás előtt pár nappal vagy a repülőtéren fogja megkapni.
-
Ezek után csak csomagolnia és utaznia kell.
Az utazáskereső használata:
-
Ha már tudja, hogy hová is szeretne utazni az utazáskereső „Úticél” mezőjébe kezdje el begépelni a választott célt (ország, város, vagy régió) és a lenyíló menüből és kattintson rá. Ekkor a „keresés” gomb kiegészül a találatok számával. Ennyi program van a rendszerben az adott úticélra.
-
Ha van még valami preferenciája, akkor a kereső többi mezőjével testreszabhatja a keresést. Beállíthatja, hogy mi az a legkorábbi és legkésőbbi időpont, amikor el tud indulni, hogy hányan mennének egy szállásra, milyen ellátást szeretnének, vagy ha egy konkrét szállást keresnek, akkor elég a szállás nevét beírni a megfelelő helyre.
-
Ezek után kattintson a „keresés” gombra.
-
Ekkor két különböző képernyőre kerülhet. Amennyiben nem szűrt az úticélnál legalább régió mélységig, akkor az ú.n. országlistára kerül, ahol a keresési feltételeknek megfelelő régiókat látja országok szerinti bontásban. Az adott régióban található programok száma itt is fel van tűntetve.
-
Itt annyi a dolga, hogy kiválassza a vágyott úticélt és kattintson az adott sorban bármelyik gombra.
-
Ha ezt megtette, vagy már a keresés kezdetén pontos úticélt adott meg, akkor a szállások listájára kerül. Itt a baloldali keresőben lehetősége van tovább szűkíteni a találatokat, továbbá a találatokat a lista feletti „ár” gombra kattintva lehetősége van ár szerint növekvő listába leválogatni.
-
Amennyiben annyi találat van, hogy már nem fér ki egy oldalra, a találatokat oldalakra bontjuk. A tallózáshoz ekkor használja a lapozót, ahol van lehetősége az oldalak között váltani a nyilakra, illetve a számok gombjaira történő kattintással.
-
Amennyiben megtalálta az önnek megfelelő szállást, válassza ki a megfelelő ajánlatot és szobatípust a korábban már felvázolt módon.
GYAKORI KÉRDÉSEK:
Hol találom az utazás részleteit?
A program kiválasztása után az „ajánlat megtekintése” gombra kattintva nyílnak le a szállás részletei. Alapértelmezés szerint az árkalkulációs táblázatot látjuk, de itt van lehetőség a „Szállás és program infó”, a „Képgaléria”, az éves átlagos „Időjárás”, a térképen jelölt „Helyszín” megtekintésére is a megfelelő gombokra kattintva.
Az ajánlatot meg szeretném mutatni másnak, vagy szeretném később újra megtekinteni.
Ez esetben két lehetőség is van. Az egyik az ajánlat kinyomtatása, a másik pedig az ajánlat linkjének elküldése e-mailben ismerősnek, vagy a saját e-mail címre. Mindkettőre lehetőséget nyújtunk az árkalkuláció alatt található „Nyomtassa ki”, illetve „Küldje el ismerősének” gombok alatt.
Személyesen szeretném intézni az ajánlatkérést, vagy kérdésem lenne az adott úttal kapcsolatban.
Ez esetben az ajánlat hivatkozási számának feljegyzésével – ez az ajánlat megtekintésekor az árkalkulációs ablakban található a program neve/szállás neve mellett egy bekeretezett dobozban – majd az oldalunkon található elérhetőségeink valamelyikével teheti meg. Ügyintézéskor az ajánlat hivatkozási száma alapján munkatársunk be tudja azonosítani az utat, de a böngésző címsorából kimásolt elérési út (url, link) is továbbítható, az ugyanis mindig az adott ajánlatot jeleníti meg.
Honnan tudom, hogy az ajánlatkérésem sikeres volt?
A rendszer a sikeres ajánlatkérés után egy rendszerüzenetet küld a „Megrendelő adatai” megadásakor az „E-mail cím” mezőben megadott e-mail címre, mely tartalmazza az árkalkulációs táblázatot, az ajánlat rövid ismertetését, az adott ajánlat url-ét.
Keresés után nem kaptam találatot. Mit tegyek?
Valószínűleg túl sok paraméter lett megadva a keresőben és így már nem talált a rendszerben ajánlatot. Érdemes a keresőfeltételeket bővíteni, vagy egy új keresést indítani.
Nem a nekem megfelelő időpont szerepel az ajánlatban.
Az ajánlathoz tartozó további időpontok a „További ajánlatok és árak” gombra kattintva érhetőek el. Itt csak válassza ki a hónapot, majd a napot és kattintson „A nap legjobb ajánlata” linkre, vagy a További ajánlatokra, hogy az adott napon induló összes ajánlat közül tudjon tallózni.
Elküldtem egy ajánlatot, de a linken nem találja a címzett.
Ez abban az esetben fordulhat elő, ha az adott ajánlat időközben kikerült a rendszerből. Ennek oka lehet, hogy az ajánlat lejárt, vagy beteltek a helyek, vagy az Utazásszervező kivette az ajánlatai közül az adott ajánlatot.